Način plačila ?
Naročene izdelke na www.cbdslovenija.si lahko plačate:
- S plačilno kartico ( BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa )
- Plačilo po predračunu – bančno nakazilo ( podatki nakazila se izpišejo pri naročilu, ko izberete možnost – Plačilo po predračunu ).
- Plačilo po povzetju – Plačate z gotovino ob dostavi.
Kako oddam naročilo?
Izberite izdelke, ki so vam všeč ter jih dodajte v nakupovalno košarico. Ko ste pripravljeni plačati, pritisnite enega od številnih gumbov za košarico na spletnem mestu, najlažje pa je v zgornjem desnem kotu vsake strani. Lahko se odločite za nakup kot gost ali kot registrirani član. Po potrebi izpolnite vse podrobnosti in izberite možnosti pošiljanja in plačila. Ko boste zaključili te korake, vas bomo po e-pošti sproti obveščali o stanju vašega naročila.
Poskušal sem kupiti preko spleta, vendar sem imel tehnične težave. Kako vem, ali je bilo moje naročilo uspešno?
Če imate težave v fazi nakupa vašega naročila in niste prepričani, ali je naročilo zaključeno, vam priporočamo, da preverite e-poštni naslov, ki ste ga navedli, in preverite, ali ste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo. Če potrditvenega e-poštnega sporočila ne najdete, vam priporočamo, da nas kontaktirate po e-pošti, da bomo lahko potrdili točno stanje vašega naročila. Vedno preverite mapo z neželeno pošto.
Kaj pa, če naročenega izdelka ni na zalogi?
V malo verjetnem primeru, da nam je zmanjkalo zalog, boste od nas prejeli e-pošto z opisom možnosti, ki so vam na voljo. Te bodo verjetno vključevale naslednje:
1) Počakajte, da se artikel/izdelki obnovijo.
2) Izberite drug izdelek enake vrednosti. Pri naročilu dražjega izdelka bomo potrebovali doplačilo.
3) Če ste oddali naročilo za več artiklov in lahko izpolnimo le del vašega naročila, vas bomo kontaktirali in ugotovili, ali moramo:
a) Zadržati celotno naročilo nazaj, dokler se izdelki, ki jih ni na zalogi, ne obnovijo, nato pa vam vse izdelke pošljemo v enem paketu.
b) Artikle na zalogi vam takoj pošljemo, preostale artikle pošljemo, takoj ko obnovimo zaloge. Upoštevajte, da vam ne bomo zaračunali dodatnih stroškov dostave, če izberete to možnost.
4) Če nobena od zgornjih možnosti ne ustreza vašim potrebam, vam bomo ponudili vračilo.
Če vas ne bomo mogli kontaktirati po e-pošti, ki ste jo posredovali, vašega naročila morda ne bomo mogli izpolniti.
Zakaj imate na svojem spletnem mestu izdelke “ni na zalogi”?
Če je izdelek naveden kot izdelek ni na zalogi, to pomeni, da izdelek trenutno ni na voljo. Prosimo, kontaktirajte nas, da boste prejeli predviden datum ponovne zaloge.
Ali lahko rezervirate izdelek zame?
Na žalost ne moremo narediti nobenih zadržkov.
Ali obstajajo popusti za velika naročila?
Da, seveda. Za nakupe večjih količin nam pišite na info@cbdslovenija.si.
Izdelek, ki sem ga naročil, je zdaj znižan. Mi lahko vrnete razliko?
Verjamemo, da je cena, dogovorjena v času vašega naročila, cena, ki jo ste jo bili pripravljeni plačati, če bo ta izdelek naknadno dodatno znižan van ne bomo mogli povrniti nobene razlike.
Kakšen je vaš obratovalni/delovni čas?
Naš obratovalni čas je 24 ur na dan. Naročila, oddana čez vikend, bodo obdelana naslednji ponedeljek.
Kdaj bom prejel svoje naročilo?
Naš cilj je, da vsa naročila pošljemo naslednji dan po prejemu celotnega plačila. Ko bo vaše naročilo končano, boste prejeli številko za sledenje.
V večini primerov boste prejeli naročeni izdelek v roku 3 dni.
Prosimo, kontaktirajte nas, če blaga niste prejeli.
Upoštevajte, da se lahko v izrednih razmerah (kot so vojna, naravna nesreča, pandemija, gospodarska kriza in drugo) predvideni dobavni roki bistveno spremenijo.
Kako se blago pošilja?
Vse pošiljke so poslane z dostavno službo Pošta Slovenije.
Vsa naročila vključujejo številko za sledenje in bodo ob dostavi zahtevala podpis.
Posebne zahteve
Če imate kakšne posebne zahteve, nas kontaktirajte na info@cbdslovenija.si.
Kakšne so vaše cene dostave?
Pošta Slovenije: 3,90€ za naročila do 50€ (brez poštnine).
Brezplačna dostava:
Naročila poslana znotraj Slovenije v vrednosti nad 50€ so brezplačna.
Ali pošiljate po vsem svetu?
Ne, naročila je možno oddati le za Slovenijo.
Ali je vaša embalaža diskretna?
V celoti cenimo potrebo po diskretni embalaži. Kot taki so vsi naši predmeti poslani v majhni škatli z notranjim oblazinjenjem za zaščito vašega blaga. Logotipov spletnih strani ni, prav tako ne bo sklicevanja na vsebino na zunanji strani same embalaže.
Paket bo prikazal vaš naslov in povratni naslov brez logotipov CBD Slovenija.
Če imate kakršne koli posebne zahteve, se obrnite na nas in videli bomo, kaj lahko storimo, da vam pomagamo.
Ali pošiljate izdelke v originalni embalaži?
Vsi izdelki bodo poslani v originalni embalaži, tako da ste lahko prepričani, da dobite točno tisto, kar ste naročili.
Kako vem, ali ste prejeli in odposlali moje naročilo?
Ko oddate naročilo, vam bomo poslali potrditveno e-poštno sporočilo z referenčno številko, da vas obvestimo, da obdelujemo vaše naročilo. Prejeli boste dodatno e-pošto, da boste vedeli, da je bilo vaše naročilo odposlano. Stanje svojega naročila in ali je bilo odposlano ali ne, si lahko ogledate tudi tako, da obiščete razdelek Moj račun na spletnem mestu CBD Slovenija.
Ali lahko sledim svojemu izdelku, ko naročim?
Ko je vaše naročilo odposlano, se na e-poštni naslov, ki ste nam ga posredovali, pošlje avtomatizirano e-poštno sporočilo s sledenjem, skupaj s povezavo do spletnega mesta, kjer lahko spremljate svoje naročilo. Raven, do katere lahko sledite pošiljki, je odvisna od izbrane storitve in države, v katero se pošilja. Če imate kakršne koli težave v zvezi z vašim naročilom, se obrnite na nas in ne pozabite imeti pri roki svoje referenčne številke.
Zakaj še nisem prejel naročila?
Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenih rokih, nas kontaktirajte in poskušali bomo najti razlog za zamudo. Ne odgovarjamo za izgube ali škodo za izdelke in pakete, poslane izven Evropske unije (EU), ki ne prispejo na vaš naslov.
Prosimo, da temeljito preverite podatke o naročilu, plačilu in pošiljanju. Če izdelkov ne prejmete, nismo odgovorni, zato ne moremo vrniti ali vrniti nobenih plačil iz držav zunaj Evropske unije (EU). V malo verjetnem primeru, da naročila niste prejeli zunaj Evropske unije (EU) iz kakršnega koli razloga, nismo odgovorni. Vsa naročila oddana izven Evropske unije (EU) ste na lastno odgovornost. Če vaše naročilo ne prispe, ste izključno odgovorni.
Ne bom notri, ko boste dostavili moj paket. Kaj se bo zgodilo?
Prevoznik vam bo pustil obvestilo v papirni obliki, da je prišlo do poskusa dostave. V tem obvestilu so navodila za pridobitev paketa.
Če ne boste več poskušali dostaviti ali ne boste mogli prevzeti paketa, bo vaš paket vrnjen CBD Slovenija. Ko prejmemo ta paket, vam bomo povrnili samo izdelke in ne stroškov poštnine. Vse stranke prejmejo številko za sledenje in povezavo do kurirskega spletnega mesta.
Ali je moje naročilo mogoče poslati na naslov poštnega predala?
Ne moremo poslati na naslove poštnih predalov, saj vse naše možnosti dostave zahtevajo podpis ob dostavi.
Ali je moje plačilo varno? Ali je varno naročiti na spletu pri CBD Slovenija?
Uporabljamo industrijsko standardno tehnologijo SSL (Secure Sockets Layer), ki omogoča šifriranje občutljivih podatkov, kot so vaše ime, naslov in drugi kritično občutljivi podatki. Informacij, ki se prenašajo med vašim računalnikom in našo spletno stranjo, ni mogoče prebrati v malo verjetnem primeru, da bi jih kdo drug prestregel.
Ta tehnologija vključuje naslednje funkcije: Preverjanje pristnosti – to vašemu brskalniku zagotavlja, da se vaši podatki pošiljajo na pravi računalniški strežnik in da je strežnik varen. Šifriranje – to kodira podatke, tako da jih ne more prebrati nihče drug kot varni strežnik. Celovitost podatkov – s tem se preverijo podatki, ki se prenašajo, da se zagotovi, da niso bili spremenjeni.
Ne morem izpolniti naročila prek spleta?
Najprej vam priporočamo, da še enkrat preverite, ali ste pravilno vnesli vse podatke. Kot vedno, nas kontaktirajte in videli bomo, ali lahko prevzamemo plačilo po e-pošti.
Katero valuto uporabljate?
Uporabljamo valuto evro (EUR).
Ali lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?
Če želite preklicati naročilo ali narediti kakršne koli spremembe, je pomembno, da nas čim prej kontaktirate, da naročila ne bomo zapakirali in poslali. Prosimo, vnesite ‘Preklic’ ali ‘Sprememba naročila’ skupaj s številko vašega naročila v polje za zadevo e-pošte, da bomo lahko zadevo preučili. Ko je izdelek odposlan, naročila ne moremo preklicati.
Kakšna je vaša politika vračanja?
Vračila ne sprejemamo, razen če je izdelek poškodovan pred odpremo ali med potovanjem do vas. Če oddate naročilo in zavrnete paket, ko prispe in se nam vrne nepoškodovan, ne boste prejeli celotnega povračila za vaše naročilo, vrnili vam bomo samo vrednost za izdelke in ne stroškov poštnine.
Ne odgovarjamo za izgube ali škodo za izdelke in pakete, poslane izven Evropske unije (EU), ki ne prispejo na vaš naslov. Prosimo, da temeljito preverite podatke o naročilu, plačilu in pošiljanju. Če izdelkov ne prejmete, nismo odgovorni, zato ne moremo vrniti nobenih plačil iz držav zunaj Evropske unije (EU).
V malo verjetnem primeru, da naročila niste prejeli zunaj Evropske unije (EU) iz kakršnega koli razloga, nismo odgovorni. Vsa naročila oddana izven Evropske unije (EU) so na lastno odgovornost. Če vaše naročilo ne prispe, ste izključno odgovorni.
Prejel sem poškodovano blago, kaj naj storim?
V banki CBD Slovenija si prizadevamo, da bi vaš nakup temeljito preverili za morebitno škodo, preden nas zapusti. Če naletite na kakršne koli težave, se takoj obrnite na nas in svetovali vam bomo, kako ukrepati za odpravo situacije.
Upoštevajte, da lahko od vas zahtevamo, da nam pošljete slike izdelka po e-pošti, da bomo lahko bolje razumeli vašo težavo. Če se zdi, da je bil paket med prevozom poškodovan, je nujno, da podpišete kurirsko dokumentacijo kot poškodovano. Podpis paketa kot poškodovanega bo izboljšal naše možnosti za kakršen koli zavarovalni zahtevek, če bo to potrebno.
Prejel sem napačen izdelek, kaj naj storim?
Dvakrat preverimo, ali je vsako naročilo točno in pravilno, vendar se lahko občasno zgodijo napake. V malo verjetnem primeru, da prejmete blago, ki ga niste naročili, nas o podrobnostih obvestite po elektronski pošti na info@cbdslovenija.si in nepravilno dostavljene izdelke vrnite v originalni embalaži.
Potrudili se bomo, da bomo nepravilno dostavljeni izdelek (-e) čim prej zamenjali in povrnili morebitne stroške pošiljanja.
Koliko časa bo trajalo, da mi vrnete kupnino?
Počakajte do 14 delovnih dni, da se vračilo/zamenjava obdela od datuma, ko prejmemo vrnjen paket. Večina vračil se običajno obdela v manj kot polovici tega časovnega obdobja.